kruhový tréning

Tento trénig je zameraný na dôkladné precvičenie všetkých svalových partií cielenými cvikmi. Počet opakovaní na jednu svalovú partiu je pre veľký sval 10 -12 opakovaní a pre malý sval 6 – 8 opakovaní.

 

Sekcie vybraných cvičení sa opakujú dva až šesťkrát. Začiatočníkom bohato postačia jeden až dva okruhy. Medzi dvoma okruhmi sa môžete „vydýchavať“ v trvaní do 1 až 3 minút.

 

Jeden ucelený systém (split) môže byť rozvrhnutý rôzne napr. 2+1 /dva dni tréning a deň voľno/ alebo 1 + 1 / jedeň deň tréning a jeden deň voľno /, ...

 

Podstata kruhového tréningu spočíva v rozdelení cvikov na sekcie, resp. okruhy. Jeden okruh tvorí zameranie sa na každú svalovú partiu raz: 

  • prsné svalstvo
  • biceps
  • triceps
  • chrbtové svalstvo
  • deltové svaly
  • predlaktie
  • trapézový sval
  • brušné svaly
  • sedacie svaly
  • lýtkové svalstvo

Pre zostavenie kruhového tréningu je vhodné zvoliť individuálne cviky a prístup. Preto odporúčame kontaktovať niektorého z našich osobných trénerov.

Úvod | O nás | Tréneri | Tréningy | Galéria | Blog | Produkty | SoláriumMasáže

 

Všetky práva vyhradené. Copyright 2012 www.mologym.sk Návštevníci tejto stránky súhlasia s Pravidlami používania stránok spoločnosti Milionar s. r. o.

 

Nature friendly site created by OKmedia.sk